2012年8月17日金曜日

City Crafter Challenge Blog Week # 122


City Crafter Challenge Blog Week  #122に参加させていただきます。

今週のお題は It's a Fabrication

木綿の白いレース布にあれやこれやと施し(笑)
ちょっぴり涼しげな優しい色合いのカードにしました。

 Thank you for a wonderful inspiration ! CCCB !












6 件のコメント:

  1. 月草さん、こんにちは。

    私の大好きなブルーを基調にした涼し気で素敵なカード♪
    白いレースのお花がベストマッチです。

    ↓のバースデーカードも美味しそう♪
    食べてしまいたくなります(^_-)-☆

    返信削除
    返信
    1. ありがとうございます。

      ぴぃちゃん+さんがお好きなブルーでしかも白レース!
      爽やかなイメージがぴぃちゃん+さんと重なるわ~

      でもケーキの白いふわふわクリームも
      食べ盛りの私たちには捨てがたいでしょう?(笑)

      削除
  2. How very beautiful this is ... I just love your fabric ... thanks so much for playing along at CCCB

    返信削除
  3. Absolutely beautiful, thanks for sharing it with us at CCCB! Also fun to see you here!

    返信削除
  4. Gorgeous!!! Love the fabric! Thanks so much for sharing with us at CCCB!!

    返信削除
  5. This couldn't be any sweeter. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

    返信削除